FVF
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


FVF liiton virallinen foorumi
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
THE-SPAC
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 07, 2010 12:32 am

Kiinnostaisiko jotakuta tehdä niitä ajallisia niitti tai steNu tehtäviä? Tai päästä osaksi uutubiin videossani joukkohunteissa?
Ilmoitelkaa jos kiinnostaa, olisi ainakin omalta osalta niistä puutetta. Smile
T: Space
Takaisin alkuun Siirry alas
Ginkaze[FVF]

Ginkaze[FVF]


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 27.02.2010

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 07, 2010 3:13 am

Mulle ainakin kelpais kumpi tahansa:)
Takaisin alkuun Siirry alas
βaTes[FVF]




Viestien lukumäärä : 49
Join date : 01.04.2010
Ikä : 29

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Kesä 08, 2010 9:58 am

Juuh muaki kiinnostaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Kesä 08, 2010 8:19 pm

Hunter mua kiinnostais päästä videoon Smile Smile Smile Smile jos vaan päästäisit joukklhuntingiin mut mukaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Kesä 08, 2010 8:22 pm

hups ja myös aika tehtävät kiinnostais Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ent. spa
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 14, 2010 4:37 am

Juu, olisko mikä päivä hyvä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ginkaze[FVF]

Ginkaze[FVF]


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 27.02.2010

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 14, 2010 4:46 am

Mulle kelpaa melkeen mikä tahansa päivä ja aika. Olis 600 streuneRia ja muutama niittitehtävä tekemättä ja käynnissä ubertehtävä devoissa. Hunttikin käy jos saisin panoksia jostain ni olis hyvä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ent. spa
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 14, 2010 5:08 am

Niin, niin, niin...

Hölmönä en ehtinyt mainita vielä, että nicci on muuttunut ja siitä vaihdosta on selitykset jotka olen tainnut pistää DO:n foorumille. Yksi niistä kuitenkin on se, että vihuja en vanhalla pystynyt pelottelemaan tarpeeksi, joka sitten koitui harmiksi. Neutral

Nykyinen nicci: -`SCAR-FACE´-
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Kesä 14, 2010 5:31 am

Hunter käy mikä päivä tahansa kunhan tuun ulkomailta takas hommiin Smile elikkä joskus 2,5 viikon päästä
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyLa Kesä 19, 2010 7:41 am

Mullaki olis pari sibeloniittivitsausta, streunerinvaasiota ja mordoaikatehtävää tekemättä joten kyllä kiinnostaa. bounce
Mutta nykyäänhän on kai niin et pitäis ampuu samaa öttiä eikä saa tappoo jos ei ammu sitä? Eli auttaaks edes group noissa aikatehtävissä kauheesti? Tosin en oo edelleenkää varma et päteekö toi vaan cubeihi... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyPe Kesä 25, 2010 12:25 am

Scar-Face(Hunter) enään 1 viikko jäljellä Wink joukkohuntti lähestyyy Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepsukka[FVF]

Nepsukka[FVF]


Viestien lukumäärä : 138
Join date : 01.03.2010

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyPe Kesä 25, 2010 2:06 am

Rukia, taitaa olla niin et pitää ampuu samaa ainakin lopus. Mut ampuuhan ne nopsemmin alas porukas kuin yksin Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
space
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptySu Heinä 04, 2010 11:12 pm

Eli kelpaisiko joillekkin yksi joukko huntti vaikka pvp:lle jo ylihuomenna, 7. päivä? hyvä aika voisi olla semmoinen 18:00?
Ja nicin olen vaihtanut takaisin spaceksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ginkaze[FVF]

Ginkaze[FVF]


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 27.02.2010

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptySu Heinä 04, 2010 11:34 pm

Joo näillä näkymin kävis ihan hyvin mulle ainakin Smile
Oon mukana jos vaan pääsen koneelle sillon.
Takaisin alkuun Siirry alas
space
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Heinä 05, 2010 9:36 am

Jep, elikä 7.7. klo. 18:00 EIC chatissa ja 2-5 ala vasen portilla. Katsotaan paljonko ollaan saatu kasaan ja summasta riippuen katsotaan tehdäänkö grouppi vai mitä. Suunnitteilla olisi sitten lähteä aluksi PvP:lle ja sieltä sitten muualle. Yritän vielä kerätä porukkaa muualtakin mukaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Admin
Admin
Admin


Viestien lukumäärä : 119
Join date : 04.09.2009

Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Heinä 05, 2010 9:10 pm

Smile mie mukana jos oon vaan koneella
Takaisin alkuun Siirry alas
https://f-v-f.palstani.com
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyMa Heinä 05, 2010 9:28 pm

käykö että voin tulla mukaa vaikka oon vru? oon FVF2 klaanissa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Heinä 06, 2010 6:40 am

mieki oon mukana Very Happy ja muuten space kai se 18.00 on suomen aikaa Question
Takaisin alkuun Siirry alas
space
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Heinä 06, 2010 9:53 pm

Suomen aikaa toki.

Sain pari pelaajaa muualta mukaan, tai siis vähintään pari. Smile Katsotaan nyt miten käy huntin....
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? EmptyTi Heinä 06, 2010 10:24 pm

mää tuun space Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty
ViestiAihe: Vs: Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?   Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kinnostaisiko tehdä pari tehtävää läpi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
FVF :: vierailioiden kysymykset liitolle :)-
Siirry: